در سال های گذشته با گسترش دسترسی افراد جامعه به اینترنت، تمایل به استفاده از سوشیال مدیا در دنیا افزایش پیدا کرده است و در کشور ما نیز چنین بوده است.

ایتا یک شبکه اجتماعی بومی می باشدکه در سال 2016 راه اندازی شد و میلیون ها نفر را به خود جذب کرده است.

ایتا یک پیامرسان مشابه تلگرام است و به کاربران توانایی ارسال پیام های متنی، صوتی، ویدئویی، فرستادن انواع فایل ها و ساخت کانال و گروه را می دهد.

تعداد عضوهای کانال را بیشتر کنید

برای جذب ممبر ایتا در شبکه اجتماعی ایتا روش های متفاوتی ممکن است. اد کردن تعدادی از مخاطبان گوشی یکی از راه هاست.

همچنین، می توانید اعضای اجباری را به کانال اضافه کنید. این مدل ممبرها با رغبت عضو کانال نمی شوند، پس بازدید کمتری از کانال کرده و میزان ریزش اش زیادتر است، اما ممکن است بعضی نیز به کانال علاقمند شوند.

شما به کمک تبلیغات در ایتا قادر هستید به سهولت تعداد عضوهای کانال تان را بیشتر کرده و توسعه کانال را شتاب دهید. تبلیغات علاوه بر اینکه باعث افزایش سین ایتا می شود ممبرهای کانال را نیز افزایش می دهد.

برای افزایش دادن اعضای واقعی در شبکه اجتماعی ایتا روش های مختلفی قابل انجام است که تبلیغات پاپ آپ ایتا یکی از آنها است. ریزش در این مدل بسیار کم بوده به این دلیل که کانال روی صفحه گوشی ممبر باز می شود و مخاطبان به اختیار خود به عضویت کانال در می آیند.

کانال ایتا چه کاربردی دارد

یکی از ویژگی های این پیام رسان فرصت ایجاد کانال های سفارشی است. یکی از قابلیتهای خوب ایتا این است که به ممبرها جایگاهی تخصیص می یابد که به آن کانال گفته می شود و این ظرفیت برای شما در نظر گرفته شده تا مطالب و فایل های که می خواهید را در آن منتشر کنید. شما می توانید در این صفحه به نامحدود محتوا پست کنید. آدرسی یکتا به شما داده می شود تا آن را در اختیار سایرین بگذارید تا به کانال شما بپیوندند.

افزون بر اینکه ساخت کانال رایگان است و این امکان وجود دارد چند کانال ایجاد کنید هیچ گونه محدودیتی در موضوع فعالیت کانال وجود نخواهد داشت.

شما این امکان را دارید بر اساس سابقه فعالیت، دانسته ها، تجربه و تخصصتان یک کانال ایتا ثبت کنید. این کانال در ایتا می تواند روزنوشت ها و نظرات روزانه شما را در خود جای دهد. چنین کانالی می تواند کانال آگاهی رسانی باشد، برای مثال اطلاعاتی در مورد لوازم خانگی جدیدی که وارد بازار شده اند، مقایسه مدل های مختلف، قیمت و کیفیت آنها باشد. یا چنانچه کانال آموزشی باشد مواردی مانند در مورد تعمیر موبایل یا آموزش نقاشی مطالب و ویدیوهایی بسازید و در کانال پست کنید. یا می توانید یک کانال مشاوره در ایتا بسازید و به افراد دیگر مشاوره دهید همانند مشاوره حقوقی یا مانند این.

همچنین تولید کنندگان کارگاهی این امکان برایشان ایجاد شده با تاسیس کانال فروشگاهی، محصولات شان را بفروشند.

به همین ترتیب قادر خواهید بود با تاسیس کانالهای عمومی در این پیام رسان مثل کانال های طنز، پس از اینکه آمار ممبرهایتان زیاد شد برای دیگران تبلیغات کنید و برای خودتان درآمدزایی کنید.

کانال شما از این ویژگی برخوردار است که به دو حالت عمومی و یا خصوصی منتشر شود که اولی را همه می توانند دسترسی داشته باشند و دومی فقط برای اعضا در دسترس است.

این امکان فراهم شده مطالب را در قالب متن، عکس، صوت یا فیلم و غیره در کانال قرار دهید. همچنین می توانید علاوه بر خودتان یک یا چند مدیر را برای کانال اختصاص دهید و کانال را در حالت گروهی مدیریت کنید.

یک راهکار سریع برای بالابردن اعضا سفارش ممبر می باشد. سایت های مختلفی اقدام به فروش ممبر ایتا می کنند انواع مختلف در تعداد مختلف را ارائه می دهند که در سریع ترین زمان ممکن قابل تهیه و انجام است.

برای تولید محتوا چه برنامه ای دارید؟

توجه کنید که آماده سازی محتوای جذاب برای کانال از بالابردن اعضا نیز مهمتر می باشد. وجود نداشتن پستهای ارسالی جالب در کانال سرعت خروج افراد از کانال را افزایش می دهد. به این معنی که جالب بودن محتواهای شما باعث علاقمند شدن ممبرها در کانال و ارسال پست ها به دیگران است. به اشتراک گذاری یا ارسال پست به دیگران ، آنها را به دنبال کننده و اعضای کانال شما تبدیل می کند.

پیشنهاد می شود طراحی یک ساز و کار برای ساخت محتوا و پست گذاری مرتب آن در کانال را در اولویت قرار دهید. بینندگان در این حالت می فهمند که برای دیدن محتواهای مورد علاقه شان چه زمانهایی می شود به کانال وارد شوند.