برند پرینتر اچ پی یک برند معروف در صنعت چاپ است. این محصول در دنیای تجهیزات و ماشین آلات اداری بسیار مهم است.

این محصول یکی از لوازم جانبی در ماشین های اداری است که متن و طرح دستگاه کامپیوتر را روی کاغذ چاپ می کند.

زیرا نام این دستگاه به زبان فارسی ساده با نام انگلیسی این محصول یعنی چاپگر یکی است. قطعات رایانه

این دستگاه چاپ با توجه به کاربردهایی که دارد از تجهیزات بسیار مهم در هر سیستم اداری محسوب می شود. با توجه به استفاده ای که از این نوع چاپگر استفاده خواهیم کرد، باید بگویم که توسط این چاپگر چاپ می شود.

به یاد داشته باشید که ما چاپگرهای یک رنگ تا 4 رنگ داریم. منابع مختلف در هر دستگاه تعیین می کند که کد رنگ روی چه چیزی اجرا می شود. از مشکی تیره تا دنیای رنگ هایی که تنها از 4 مخزن رنگی این دستگاه ها به دست می آید.

پرینتر لیزری اچ پی

برند HP یکی از برندهای مطرح دنیای دیجیتال و تجهیزات و ماشین های اداری است. اگر از جمله کسانی هستید که با کامپیوتر و لپ تاپ در برندها و مدل های مختلف و یا لوازم اداری مانند ماشین آلات و چاپگر آشنایی دارید، حتما نام HP را می شناسید.

این نوع چاپگر چاپ های رنگی، لیزری، سیاه و سفید را ارائه می دهد. بنابراین، اگر به یک چاپگر با کیفیت و قابل اعتماد نیاز دارید، ما برند HP را توصیه می کنیم.

با استفاده از این محصول دیگر نگران نداشتن تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر این محصول و تهیه قطعات آسیب دیده این محصول نباشید. برند HP با تولید پرینترهای لیزری، جوهر افشان و ماتریس توانسته گام بزرگی در بخش چاپ بردارد. در این مقاله به بررسی ویژگی های چاپگر HP می پردازیم.

انواع پرینترهای اچ پی

پرینتر لیزری

اگر بخواهیم یکی از بهترین پرینترهای اچ پی را به شما معرفی کنیم می توان به پرینترهای لیزری اشاره کرد که از نظر قیمت و کیفیت بسیار گران هستند.

این دستگاه به دلیل کیفیت چاپ سیاه و سفید، یکی از بهترین ها برای کارهایی است که هر روز نیاز به چاپ تعدادی دفترچه راهنما و مجله دارید.

از نظر اثربخشی، اگر در گروه کاری زیاد هستید و به سرعت چاپ بالایی نیاز دارید. این نوع چاپگرها بهترین انتخاب هستند. به یاد داشته باشید که چاپگرهای لیزری در چاپ متن با فونت های کوچک بسیار خوب هستند. << خرید پرینتر لیزری >>

حجم بالای کار پرینترهای لیزری به دلیل ظرفیت بالای نگهداری کاغذهای چاپ شده در این دستگاه می باشد. این ویژگی به شما امکان می دهد تعداد زیادی صفحه را به طور همزمان چاپ کنید. کیفیت این محصول برای ادارات و مشاغل ایده آل است.

جوهرافشان HP

چاپگر جوهر افشان یکی از انواع چاپگرهای HP است. البته زمانی که به دنبال ویژگی های مختلف چاپگر هستید، این چاپگر باید انتخاب شما باشد. سیب زمینی های استفاده شده در این نوع دستگاه آب ریز و دانه دار می باشد. رنگ آن شامل ست مشکی و سه رنگ است. رنگ های اصلی این ست آبی، قرمز و زرد است.

اگر به دنبال چاپگری برای چاپ گرافیک و عکس هستید، اولین گزینه ای که برای کار خود انتخاب می کنید استفاده از چاپگر جوهر افشان است.

این نوع چاپگر آوافرهنگ برای چاپ عکس و تصاویر رنگی مناسب بوده و کیفیت چاپ آنها بسیار بالاست. این نوع چاپگر در مقایسه با سایر پرینترها به ویژه پرینترهای لیزری صدای کمتری در محیط ایجاد می کند و آلودگی صوتی را کاهش می دهد.

پرینتر ماتریس نقطه ای اچ پی

نوع دیگری از برند چاپگر HP است که بسیار تخصصی و مورد استفاده است. این نوع چاپگر در دفاتر خدماتی و بانک ها کاربرد فراوانی دارد.

از این نوع چاپگرها برای چاپ رسید و اقلام خاص استفاده می شود. در نتیجه نمی توان از آن در خانه استفاده کرد. در چاپگرهای ماتریس نقطه ای، چیزی که باعث تولید حروف می شود، برخورد پین ها به نوار جوهر است.

اگر بخواهیم در مورد عملکرد چاپ این گونه پرینترها صحبت کنیم، این چاپگرها کیفیت بالایی ندارند. پس در نظر داشته باشید که اگر به دنبال کیفیت چاپ هستید، این نوع چاپگر بهترین انتخاب است.

خروجی این گونه چاپگرها اکثراً کیفیت پایینی دارد. چاپ چند صفحه ای یکی از ویژگی های بارز این دستگاه ها می باشد. قابلیتی که در چاپگرهای لیزری و جوهرافشان یافت نمی شود. چاپگر ماتریس نقطه ای نویز بیشتری نسبت به سایر چاپگرها دارد.

مشخصات برند پرینتر اچ پی

این نوع چاپگرها از بدنه های محکم و بادوام ساخته می شوند.

از نظر کیفیت چاپ یکی از بهترین چاپگرها می باشد.

هنگام چاپ، این نوع چاپگر سرعت بسیار بالایی دارد.

آنها با توجه به تجربه استفاده، نتایج کار خود را تاکنون نشان داده اند.