Free photo background with traditional japanese wagasa umbrella ساختمان های مجلل با امکانات لوکس، چشم اندازهای باشکوه، معماری فوق مدرن، زندگی شبانه پر جنب و جوش، مکان های تفریحی مجلل و دیدنی، همه چیز عظمت و زندگی پرشور این شهر را نشان می دهد. خلاصه، بگوییمف بلوار دبی، لوکس، مجلل پر از جنب و جوش زندگی است. این منطقه قبلاً به عنوان "ساحل عمومی جمیرا" شناخته می شد، اما اکنون معماری لامر، ساحل عمومی گذشته را به مقصدی پر جنب و جوش و رنگارنگ و در نتیجه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است. هنرمندان دنیای گل و گیاه با جمع آوری و چیدمان منظم انواع مختلف گیاهان، دنیایی رنگارنگ از گل ها را خلق کرده اند. اتوبوس های لوکس با تهویه مطبوع به طور منظم از هتل ها و مراکز در سراسر شهر بازدید مهمانان را آسان می کنند. پازلی با بیش از 1024 قطعه که مجموعاً 14 کیلومتر طول دارد. زیپ لاین اسکی دبی با 150 متر طول و 16 متر بالاتر از پیست های اسکی، یک تفریح هیجانی و جذاب است. او پدربزرگ حاکم فعلی دبی است که نامش شیخ محمد بن راشد مکتوم است. اما امروزه این خانه دیگر محل زندگی شاه نشینان نیست و به گنجینه ای از آثار قدیمی و تاریخی و وسایل زندگی شیخ سعید آل مکتوم تبدیل شده است. یکی دیگر از پروژه های برتر دبی که در خلیج فارس استارت می خورد، نیروگاه برق آبی هاتا است. این پارک یکی از زیباترین پارک های آبی دبی به حساب می آید. رستورانها، طراحان و هنرمندان اوکراینی یک اثر هنری معاصر بینظیر به سبک کوبیسم را برای عکس مناسب اینستاگرام با منظرهای خیرهکننده از دبی ایجاد کردند. از آنجایی که مراقبت از ثروت شهر، ایجاد مرکز حکومتی و قلعه مستحکم نیاز اصلی مردم بود، این قلعه را در نیمه دوم قرن هجدهم بنا کردند. آخرین نمایشگاهی که در سال 2019 برگزار شد مربوط به هومانس می شود که مفاهیم تقویت انسان و تمرکز بر جسم و ذهن انسان را بازگو می کرد.

اما در توصیف زیبایی نمای بیرونی موزه، نباید از شگفتی های درون غافل شد. اما تماشای آنها به همان اندازه یک تجربه خوب است. آکواریوم دبی بیش از یک سرگرمی است، این آکواریوم ترکیبی منحصر به فرد از تجربه و سرگرمی است. ۲ مرکز خرید مرکاتو دبی کجاست؟ جبل علی حدود 30 دقیقه در جنوب مرکز شهر دبی و جدیدترین منطقه توسعه تفریحی امارات قرار دارد. بندر جبل علی بزرگترین بندرگاه خاورمیانه، بزرگترین بندر خاورمیانه و ۷اُمین بندر شلوغ جهان است. آدرس قلعه الفهیدی: دبی، منطقه الفهیدی، خیابان الفهیدی، خیابان علی بن ابی طالب. سازگاری این ساختمان با توجه به شرایط آبوهوایی دبی امری ضروری بود که در طراحی آن در نظر گرفته شد و با به­کارگیری یک سیستم روکش فلزی، از سازه در برابر گرمای شدید منطقه محافظت میشود. در آخرین سال قرن بیستم یعنی سال 1999، یک پارک آبی روباز به نام آکوا مارین (Aqua Marine) در بخش اروپایی استانبول در منطقه بیوک چکمجه افتتاح شد. این پارک آبی را به عنوان سرزمین آرزوها و یا سرزمین خواب و خیال می شناسند. هر کسی در دبی و از سراسر جهان می تواند بدون مدرک غواصی در آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی غواصی کند. یکی از جاذبه های گردشگری دبی که در آن فعالیت های سرگرم کننده ای مانند تور قایق های کف شیشه ای، باغ وحش زیر آب، غواصی در قفس کوسه، تونل آکواریومی در انتظار شماست.

نهر دبی یکی از قدیمی ترین و امن ترین بنادر دبی است که هنوز هم کشتی ها و قایق های کوچک سنتی در آن تردد می کنند. به همین دلیل این مکان به یکی از بهترین مکان های دبی برای عکاسی تبدیل شده است. یکی از جذابترین تفریحات این پارک، سافاری زیر دریا با استفاده از کلاههای مخصوص است. این مجموعه علاوهبر ورودی از داخل دبی مال دارای یک در مخصوص (VIP) از خیابان است. شاید با دیدن عکس های شهر و کویر شهر طلایی تصور کنید که جاذبه های دبی از نظر طبیعت سرسبز چیزی برای ارائه ندارند. در آکواریوم دبی میتوانید غواصانی را تماشا کنید که کوسهها را با سطلهای پر از ماهی فریب میدهند. این موزه شامل 60 هولوگرام، اتاق های سه بعدی و توهمات نوری است که همه گردشگران را فریب می دهد. یکی از جاذبه های اسکی دبی وجود پنگوئن هایی است که تنها از طریق دیوار شیشه ای می توانید آن ها را ببینید. موزه های دبی چیزی فراتر از آنچه از یک موزه معمولی انتظار می رود ارائه می دهند، زیرا این مراکز از فناوری هایی استفاده می کنند که هنوز در بسیاری از بهترین موزه های جهان موجود نیست. قیمت بلیط آکواریوم دبی مال در صورت استفاده از تمامی امکانات آکواریوم، 120 درهم است. بخش شهر کوچک پارک موضوعی لگولند دبی شامل 20 میلیون آجر لگو است و از آنها برای ساخت 15000 مدل کوچک از المان ها و سازه های مشهور جهان استفاده شده است. قطار دوپلو با سرعت آهسته حرکت می کند و مزرعه ای ساخته شده از لگو را دور می زند. ساختمانهای سبک لگو در کریک پارک واقع شدهاند و پر از فعالیتهای تعاملی برای بچهها هستند. شاید با شنیدن نام این موزه فکر کنید که محتوای آن فقط مربوط به آینده است، اما باید بدانید که موزه آینده دبی مکانی است که آینده و گذشته را به هم پیوند می دهد و سبک های بسیاری از هنرهای باستانی در آن به نمایش گذاشته می شود.

این باغ به لطف تلاش و سختکوشی انسان با طبیعت پیوند خورده و ترکیبی از زیباییهای دو قومت به وجود آمده است. اگر به تاریخ علاقهمند باشید، بیشک نام ابنبطوطه به گوشتان خورده است. در ادامه معروفترین مراکز خرید را با توجه به نظر گردشگران در سایت tripadvisor نام برده ایم . دقیقا روبروی ورودی اصلی مرکز خرید دبی مال یکی از جاذبههای این مجموعه وجود دارد که نام آن دبی دینو است. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست. اگر به همراه خانواده در حال گشت و گذار در شهر هستید، این یکی از بهترین نقاط دیدنی و تفریحی دبی است. همانطور که در قسمت معرفی موزه ها اشاره کردیم، برخی از بناهای تاریخی دبی مانند قلعه الفهیدی اکنون به موزه تبدیل شده اند. به بیان برخی از افراد، در بین مراکز خرید دبی، مرکز خرید وافی سیتی مال (Wafi Mall)، خاصترین مرکز خرید است. همانطور که گفتیم مرکز خرید برجمان دبی، یکی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید دبی محسوب می شود. 9 رستورن هتل برج العرب دبی با دکورهای سنتی و مدرن همه روزه برای سرو غذاهای دریایی، بین المللی، خاورمیانه ای، آسیایی، اروپایی، فرانسوی،ایتالیایی و بوفه صبحانه و ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. برای صرف شام خود، قیمتهای مناسبی را پرداخت خواهید کرد. نگران خوردن شام و ناهار خود در این مجموعه نباشید، زیرا در مسیر پیادهروی دهکده جهانی انواع رستورانها و غرفههای فروش خوراکی وجود دارد که میتوانید تمام خوراکیهای مورد علاقهی خودتان را از آنها تهیه کنید و برای صرف وعدههای غذایی خود از رستورانهای بین المللی آنجا استفاده کنید. البته اگر فکر می کنید عکاس خوبی نیستید نگران نباشید زیرا عکاسان ماهر زیادی در این موزه مشغول به کار هستند و ایده های بسیار جالبی برای ثبت عکس دارند.

بنابراین اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید; نگران قیمت مکان های توریستی دبی نباشید! اوبر و کریم از جمله اپلیکیشنهای رزرو تاکسی در دبی است. از جمله فعالیت های محبوب کودکان در این مکان می توان به پل های معلق و طناب بازی اشاره کرد. علاوه بر شیعیان ایرانی، مقامات امارات اجرای این پیشنهاد را در مورد شیعیانی از عراق، لبنان و سوریه در سالهای 2009 و 2010میلادی شروع کردند و هزاران شیعه را که بیشتر آنان از عراق و لبنان بودند، از این کشور اخراج کردند، اما اکنون این طرح شامل تعداد بیشتری از شیعیان از جمله شیعیان افغانستان، پاکستان، هند و برخی از ملیتهای افریقایی شده است. بیشتر سوالاتی که دارید در برخی از موزه های این شهر مانند موزه اتحاد و موزه دبی پاسخ پیدا می کنند. هزینه بازدید از این موزه آینده دبی نیز برای هر نفر ۱۴۵ درهم و برای کودکان زیر سه سال، سالمندان و معلولین رایگان است؛ و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۸ عصر میزبان بازدیدکنندگان می باشد. این ساحل اغلب به سبب چشمانداز منحصر بفردی که از برج العرب به نمایش میگذارد مشهور است و البته در زمره سواحل رایگان دبی قرار میگیرد. در سال 2010، پنل آکریلیک آکواریوم دبی (Acrylic Panel) با وزنی بیشتر از 245 هزار کیلوگرم و ابعاد 32.8 در 8.3 در 750، به عنوان بزرگترین پنل آکریلیک جهان در نوع خود، رکورد گینس را از آن خود کرد. این پیست همچنین اولین پیست اسکی داخل سالن در خاورمیانه بوده که مجهز به تلکابین و تی-بار است و با شش هزار تن برف، سراسر این سالن پوشیده شده است. پارک بالیوود دبی اولین شهربازی در جهان است که با الهام گرفتن از سینمای بالیوود ساخته شده است، با مراجعه به این پارک گویا به کشور هندوستان رفته اید؛ به راحتی می توانید با قهرمان ها و شخصیت های هندی آشنا شده و از دنیای پشت صحنه فیلم های هندی آگاه شوید.

فیلم دیدن از این بهتر هم میشود؟ بوتههای سنبل بیابان، عرفج، طاووسی، استبرق، نخود شنی، درخت مسواک، دیوخار و گیاهان دارویی مانند گل عنکبوتی و اسفند رومی هم میشود پیدا کرد. مساحت این جاذبه بهشتی 72000 متر مربع است که حدود 150 میلیون گل را در خود جای داده است. این موزه نحوه شکل گیری این کشور را تا زمان توسعه مناطق معروف دبی در سال های 1968 تا 1974 در فضایی به وسعت 25 هزار متر نشان می دهد. این باغ که در باغ معجزه دبی واقع شده است، بزرگترین باغ جهان است که 15 هزار پروانه و حدود 50 گونه مختلف پروانه را در خود جای داده است که همگی رنگ ها، ویژگی ها و شکل های متفاوتی دارند. قلعه الفهیدی نه تنها یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی است، بلکه به دلیل بازدید روزانه دو هزار گردشگر، به یکی از محبوب ترین مکان های دبی تبدیل شده است. یکی از محبوب ترین جاذبه های دبی که در نزدیکی پارک کریک ساید قرار دارد، دلفیناریوم است. یکی از محبوب ترین قسمت های السرکل مجموعه «خط سوم» آن است که شامل آثار هنری خاورمیانه و ایران است. آثار داخل این موزه تمام اطلاعات ارزشمندی را که در مورد تاریخ دبی می خواهید در اختیار شما قرار می دهد. ویترین های این مجموعه به هشت اتاق تقسیم شده است که با لمس شیشه هر یک می توانید اطلاعات دقیق هر اتاق را ببینید و یا تصویر آن را بزرگ کنید. دیره قدیمی ترین محله ی شهر مدرن دبی، منطقه ی قدیمی و بزرگ نایف را در خود جای داده است. در کنار گشت و گذار در مراکز خرید مدرن دبی، خالی از لطف نیست که در بازار سنتی نایف هم کمی قدم بزنید و از تماشای نقش و نگار سنتی آن لذت ببرید و تجربه ای شیرین از سفر به دبی را در بازار نایف به دست بیاورید.

این منطقه دارای مکانهای دیدنی بسیاری است که شما میتوانید از آنها دیدن کنید و از سفر خود با دیدن مکانهای دیدنی دبی لذت ببرید. اگر به همراه خانواده به دبی سفر می کنید و می خواهید همه همراهان از دیدنی های دبی لذت ببرند، بازدید از باغ گل را از دست ندهید. فضای سبز با رنگ های فوق العاده گل کافی است تا شما را شگفت زده کند و عاشق باغ معجزه شود. فضای این موزه به بیش از 30000 متر مربع می رسد و اشعاری از شیخ محمد بن راشد بر روی مجسمه های بنا نوشته شده است. خانه شیخ سعید آل مکتوم یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی است. نهر دبی یا نهر دبی آبراهی در خلیج عربی است که از شهر دبی می گذرد و جاذبه های دبی زیادی را در خود جای داده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم پروازهای شرکتهای هواپیمایی ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس در ترمینال 2 به زمین مینشینند. در واقع لیزرشو دبی مجموعه ای از نور لیز به همراه تصاویر ویژه و چراغ های زیبا است که باعث شده جزو برترین ها در نوع خود محسوب شود. خلیج دلفین یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی دبی است. موزه قهوه دبی در منطقه قدیمی الفهیدی تاسیس شد تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد قهوه سنتی دبی و خلیج فارس و همچنین فضایی دلپذیر از دکوراسیون سنتی این شهر به دست آورید. نمای بیرونی بنا، با استفاده از 1024 صفحه و به طور کامل توسط رباتها ساخته شد. من از بچگی نه نویسنده بودم نه قصه میگفتم، فقط عشقی که به سفر داشتم باعث شد گردشگری بخونم و توی این مسیر قدم بزارم.

با بازدید از شهربازی اسپارکیز می توانید بازی و هیجان را در کنار خانواده احساس کنید، ترن های هیجان انگیز و چرخ و فلک های موزیکال از برترین وسایل بازی این مرکز هستند، همچنین وجود سینماهای چند بعدی و سالن های بولینگ هم باعث شده که محیط اسپارکیز خانوادگی تر و دوستانه تر شود. کودکان میتوانند بهصورت گروهی یا انفرادی به این بازی مشغول شوند. کودکان در این شهربازی می توانند پلیس، آتش نشان و حتی جراح شوند و تجربه لذت بخشی داشته باشند. تجربه یک سری فعالیت ها به همان اندازه جذاب است. اگر قصد سفر به دبی را دارید؛ مراکز خرید بزرگ، هتل های مجلل، موزه ها، باغ وحش های بی نظیر، تفریحات شبانه و بسیاری تفریحات جذاب دیگر در انتظار شما هستند. پارک آبی لاگونا یکی دیگر از پارکهای آبی و جاهای دیدنی دبی است که در لامر دبی واقع شده است. این مکان شناخته شده ای نیست به همین دلیل منزوی است و بهترین پارک آبی برای غواصی و تفریحات آبی است. شترسواری، شن سواری، ماشین های اسباب بازی چهار چرخ، اسب سواری و موارد دیگر از این تفریحات هستند. تفریحات آبی در سرزمین گرم دبی بسیار دلچسب است. اگر می خواهید آدرنالین خود را در ارتفاعات بالا برسانید، جاذبه های آبی مختلف را امتحان کنید و در استخرهای آبی شیرجه بزنید. این غرفه توسط ۳۰۰ نفر غرفهدار اداره میشود و از این غرفه میتوانید انواع پنبه، ابریشم، پارچههای تیفوسی، کفشهای چرم، جواهرات و بافتنیهای دستساز را خریداری کنید. جایی که میتوانید یکی از متفاوت ترین تجربه های سینمایی خود را رقم بزنید.