چرا لپ تاپ ایسر بخریم؟ نمایندگی رسمی ایسوس

ایسر یکی از شرکت های قدیمی و شناخته شده در دنیای کامپیوتر است که محصولات خود را با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می کند. لپ تاپ های متنوع و مقرون به صرفه این شرکت پاسخگوی نیاز همه کاربران است و به همین دلیل ایسر به یکی از جذاب ترین برندهای بازار لپ تاپ تبدیل شده است. ورود ایسر به فضای لپ تاپ های گیمینگ نقش عمده ای در این امر داشت.

امروزه گیمرهای زیادی در دنیا وجود دارند که لپ تاپ را به دسکتاپ ترجیح می دهند. این گیمرها می خواهند لپ تاپ های بازی خود را همه جا با خود ببرند. ایسر نیز به این موضوع توجه کرده و محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و ویژگی های رقابتی معرفی کرده است.

اگرچه بخش قابل توجهی از سبد محصولات ایسر را لپ تاپ های میان رده تشکیل می دهند، سری سوئیفت نمونه های جذابی از اولترابوک ها را ارائه می دهد. محصولات این شرکت علاوه بر لپ تاپ های مخصوص بازی، شامل لپ تاپ های بادوام و لپ تاپ های چند رسانه ای از سری TravelMate نیز می شود. نوآوری های ایسر در نوت بوک ها جایگاه این شرکت را در دنیای نوت بوک تقویت کرده است.

محصولات ایسر

ایسر به عنوان گروه بزرگی از تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری، محصولات مختلفی را در زمینه های مختلف تولید می کند. البته در بازار ایران بیشتر با لپ تاپ، کامپیوترهای رومیزی، کامپیوترهای یکپارچه (همه در یک) و نمایشگرهای این شرکت آشنا هستیم. در ادامه با محصولات مختلف این شرکت آشنا خواهیم شد.

رایانه های شخصی رومیزی: ایسر در میان محصولات مختلف خود رایانه های رومیزی گیمینگ را با نام های Predator و سری Nitro عرضه می کند. این کامپیوترهای رومیزی برای اکثر کاربران حرفه ای طراحی شده اند و محدودیت های لپ تاپ را ندارند تا بتوانید از حداکثر قدرت سخت افزار بهره ببرید.

لپ تاپ: بیشتر محصولات این شرکت لپ تاپ است. خانواده لپ تاپ ایسر بسیار متنوع است و در سری های مختلفی مانند Aspire، Iconia، TravelMate، Nitro و Predator عرضه می شود. هر کدام از این سری ها برای یک کاربر خاص طراحی شده اند. ایسر چندین سال است که برنده جایزه باریک ترین اولترابوک جهان شده است. لپ تاپ های سری Helios 500 این شرکت در طول سال ها قوی تر شده اند و صفحه نمایش 17 اینچی دارند.

صفحه نمایش: ایسر تعدادی مانیتور برای مصارف مختلف از جمله عمومی، اداری، بازی و صنعتی تولید می کند مانیتورهای گیمینگ این شرکت در خانواده Predator و Nitro تولید می شوند و دارای ویژگی های جذابی مانند نرخ رفرش بالا و وضوح 4K هستند.

هدست واقعیت مجازی: ایسر نسل جدید هدست های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خود را در بسیاری از رویدادها به نمایش گذاشته است. یکی از هدست ها OJO 500 نام دارد که طراحی مدولار دارد و در صورت نیاز می توان آن ها را از یکدیگر جدا کرد.

تبلت: ایسر یکی از اولین شرکت هایی بود که تبلت ویندوزی با صفحه نمایش لمسی و بدون فن تولید کرد. یکی از جذاب ترین تبلت های این شرکت، سوئیچ 7 است که از پردازنده Core i7 اینتل با صفحه نمایش 13.5 اینچی و رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل بهره می برد.

دوربین 360 درجه: ایسر در کنفرانس بین المللی برلین اولین دوربین 360 درجه خود را ارائه کرد که به اتصال LTE نیز مجهز است و می تواند تصاویر را بدون نیاز به اینترنت سیمی منتقل کند.

گوشی های هوشمند: ایسر در سال های اخیر گوشی های هوشمند مختلفی را روانه بازار کرده است، اما در حال حاضر فعالیت چندانی در این فضا ندارد.

ساعت هوشمند. ایسر گجت های پوشیدنی به نام Leap را معرفی کرد. ساعت هوشمند Leap Ware یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که دارای ویژگی های ویژه ای برای نظارت بر فعالیت های ورزشی و سلامتی کاربران است.

نقاط قوت محصولات برند ایسر

هر یک از دسته بندی محصولات ایسر دارای نقاط قوت خاص خود است که آنها را از رقبا متمایز می کند. با این حال، سبد محصولات این شرکت دارای ویژگی های مشترکی است که به محبوبیت گسترده این برند کمک کرده است. در مرحله بعد، ما برخی از این ویژگی ها را در نظر خواهیم گرفت محصولات با قیمت مناسب

عملکرد بالا نسبت به قیمت لپ تاپ Acer

محصولات را به سرعت مطابق با تکنولوژی فعلی ارائه دهید

دسته بندی های مختلف برای رفع نیازهای مختلف

تنوع بالا از نظر قدرت سخت افزاری و ویژگی های ظاهری