اگر قصد خرید ملک در قبرس را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را حتی اگر کمی طولانی باشد تا انتها بخوانید. در این مقاله سعی کرده ایم به تمامی سوالات شما در مورد خرید ملک در این جزیره زیبای مدیترانه ای پاسخ دهیم. در همان ابتدا به شما اطمینان می دهم که قیمت های اعلام شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی دامهر عدالت نسبت به قیمت های اعلام شده توسط تمامی شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی مناسب تر است. برای اطلاع از این موضوع می توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات کلی در مورد قبرس

وقتی قصد خرید ملک در کشوری را دارید، مهمتر از هر چیز دیگری دانستن کشور و موقعیت آن است. بهتر است مقدمه و حاشیه زبان چینی را بررسی کنید و گفتگو را شروع کنید.

کشور قبرس جزیره ای در جنوب ترکیه و شرق دریای مدیترانه است که شکلی شبیه به گیتار دارد. پس از اختلافات ترک ها و یونانی ها در سال 1974، کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد. از آن زمان تا کنون قبرس شمالی و قبرس جنوبی دو کشور کاملا مستقل با دولت های مختلف و روسای جمهور متفاوت بوده اند و بین دو قبرس مرزی وجود دارد.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی یورومای می توان به مواردی مانند قیمت مناسب ملک در قبرس شمالی، افزایش سالانه قیمت ملک در قبرس شمالی، زندگی در قبرس با خرید ملک و امنیت قبرس شمالی اشاره کرد.

قیمت مناسب ملک در قبرس شمالی: هزینه خرید خانه در قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای مدیترانه ای بسیار کم و مقرون به صرفه است. احتمال صلح بین دو قبرس در چند سال آینده بسیار زیاد است. بنابراین پس از آشتی بین دو قبرس، قیمت ملک این جزیره به سرعت افزایش خواهد یافت.لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت خرید خانه در قبرس شمالی حدود یک سوم قیمت خرید خانه در قبرس جنوبی است. .

رشد سالانه قیمت ملک در قبرس شمالی: قیمت ملک در قبرس شمالی به طور متوسط ​​15 تا 20 درصد در سال افزایش می یابد و نرخ ارز نیز روزانه افزایش می یابد، بنابراین خرید ملک در قبرس شمالی یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها است. در زیر در هیستوگرام می توانید رشد سالانه قیمت املاک در قبرس شمالی را برای یک آپارتمان دو اتاقه مشاهده کنید.

زندگی در قبرس با خرید ملک: یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی عدم نیاز به تاسیس شرکت برای خرید ملک در قبرس شمالی است. مراحل قانونی خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است. زندگی در قبرس با خرید ملک بسیار آسان است، خریدار می تواند بلافاصله پس از پرداخت 30 درصد قیمت ملک اقدام به اخذ اقامت قبرس کند که برای خانه او و اعضای خانواده اش راحت است و نیاز زیادی به آن ندارید. زمان. .

امنیت قبرس شمالی: بر اساس منابع موثق، قبرس شمالی یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود. اطلاعات بیشتر درباره این گزارش را می توانید در قسمت امنیت قبرس سایت موسسه حقوقی دادمهر عدالت بخوانید.

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

در اینجا می خواهیم چالش های خرید ملک در قبرس شمالی را مورد بحث قرار دهیم.وقتی در مورد مزایای چیزی صحبت می کنیم، خوب است که چالش ها را نیز در نظر بگیریم. از بدو تاسیس موسسه حقوقی دامهر عدالت، سیاست ما مشاوره با صداقت و صداقت بوده است و هرگز این موضوع را فراموش نخواهیم کرد. شاید به همین دلیل است که سال ها متوالی در ایران به عنوان بزرگترین نماینده دانشگاه ها و موسسات سرمایه گذاری قبرس شناخته شده ایم.

افرادی که برای مشاوره با ما تماس می گیرند اغلب به ما می گویند که ما کشورها و شهرهای شلوغ و شلوغ را دوست داریم. مکان های دنج و آرام این گونه افراد را خسته می کند. می توان گفت این مورد یکی از مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی برای چنین افرادی است. پس اگر به دنبال آرامش مطلق هستید، قبرس بهترین مکان برای شماست. اما اگر به دنبال یک کشور کامل هستید، قبرس برای شما مناسب نیست.

انتخاب ملک در قبرس

اگر به دنبال خرید ملک در قبرس هستید، باید عوامل مختلفی را برای تصمیم گیری صحیح در نظر بگیرید. این را به این دلیل می گویم که شما تصمیم گرفته اید سرمایه زیادی را برای خرید ملک صرف کنید، بنابراین برای انتخاب درست و دقیق باید به تمام جزئیات توجه کنید.

1: هدف از خرید ملک در قبرس

عموماً فرد به دلایل مختلف کالایی را در خارج از کشور خریداری می کند. به طور کلی، خریداران ملکی به دو دسته تقسیم می شوند.

افرادی که برای زندگی املاک و مستغلات می خرند.

افرادی که به قصد سرمایه گذاری ملک می خرند.

با این حال، دلایل زیادی برای خرید ملک در کشوری مانند قبرس وجود دارد که می تواند هم سرمایه گذاری و هم یافتن ملک مناسب برای زندگی باشد.

هنگام خرید ملک در قبرس، باید تصمیم بگیرید که به کدام دسته از افراد تعلق دارید. زیرا شفاف سازی تصمیم خود برای خرید ملک به شما در انتخاب بهتر کمک می کند. همچنین کارشناسان موسسه حقوقی دامهار عدالت می توانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. زیرا افرادی که برای مقاصد زندگی اقدام به خرید ملک می کنند معمولاً به دنبال راحتی ملک و برخی پارامترهایی هستند که در ذهن آنها ساخته می شود. اما کسانی که به قصد سرمایه گذاری ملک می خرند به دنبال ملکی هستند که در کوتاه مدت بازده خوبی داشته باشد. همچنین فروش آن در آینده آسان تر خواهد بود.

2- کدام قسمت از قبرس شمالی برای خرید ملک بهتر است؟

هر منطقه از اقامت قبرس شمالی یورومای مزایای خاص خود را دارد. برخی از مناطق برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند مناسب است، کسانی هستند که می خواهند زندگی خانوادگی داشته باشند. برخی نزدیک باشگاه گلف، برخی نزدیک دانشگاه، برخی مناطق نزدیک بیمارستان و مدارس و غیره هستند. برخی مناطق ساحلی و برخی دیگر نزدیک جنگل هستند. بنابراین، بسیار مهم است که ملکی را انتخاب کنید که مناسب سبک زندگی شما باشد.