درخواست چادر ماشین

1. از نور خورشید دوری کنید

یکی از عوامل آسیب رساندن به رنگ خودرو نور خورشید است، در واقع خورشید بزرگترین دشمن رنگ خودرو است. بدن

علاوه بر این نور مستقیم خورشید باعث گرم شدن قطعات پلاستیکی به کار رفته در داخل کابین خودرو شده و گازهای بدبوی مضر برای سلامت سرنشینان آزاد می کند و به همین دلیل شیشه ها باید پایین کشیده شوند. بعد از چند دقیقه داخل کابین ماشین در گرم ترین روز سال، کولر را روشن کرد.

2. از افتادن پرنده جلوگیری کنید

یکی دیگر از تهدیدات رنگ خودرو، هجوم پرندگان است. به دلیل اسیدی بودن فضولات کبوتر، اگر پس از جدا شدن از بدنه، مدت زیادی روی بدنه خودرو باقی بماند، می توان فهمید که رنگ آن قسمت با سایر قسمت ها متفاوت است. باید در اسرع وقت تمیز شود.

3. از تشکیل گرد و غبار در بدنه خودرو جلوگیری می کند

مورد بعدی گرد و غبار است. در صورت وجود گرد و غبار روی بدنه خودرو، نباید خودرو را با دستمال خشک پاک کنید، زیرا باعث ایجاد کثیفی روی بدنه می شود.

اکنون می توان در مورد اهمیت و عملکرد سقف که دارای سه عملکرد حفاظتی است صحبت کرد.

اجسام خارجی، آفتاب، باران، خاک و غیره. دارای عناوین مختلفی است که به دو بخش محافظت در برابر آسیب، پیشگیری و تعمیر تقسیم می شود. بدنه خودرو در انواع مختلف تولید می شود.

انواع چادر ماشین

به طور کلی چادرهای خودرو به دو لایه ساده و ضد آب تقسیم می شوند و چادرهای ضد آب عمدتا از پلاستیک ساخته می شوند و به همین دلیل هیچ سوراخی در متریال استفاده شده وجود ندارد.

همچنین اکثر چادرهای ضد آب هیچ خط درزی ندارند، بنابراین احتمال ورود آب از سوراخ های دوخت صفر است. همچنین به یاد داشته باشید که اکثر چادرهای ضد آب دارای روکش پنبه ای داخلی هستند که تهویه را فراهم می کند. راه را نشان دهید. به بدن ضربه بزن

اما رایج ترین نوع چادر که اغلب برای ساخت ماشین خانگی استفاده می شود، نمونه پارچه ای است که با طراحی مشتری می توان آن را در بازار خرید.

این نوع پرده ها دارای دو نوع سبک و سنگین هستند و نمونه های سنگین با وجود وزن بیشتر (تقریباً بیش از 5 کیلوگرم) در زیر نور مستقیم آفتاب دیرتر پوسیده و محو می شوند.

همچنین چادرهای پارچه ای چندلایه در بازار وجود دارد که طول عمر بالایی دارند اما به دلیل وزن زیاد جابجایی و باز شدن آن در خودرو کمی مشکل است.

در واقع چادر سنگین به خوبی در مقابل باد مقاومت می کند و کمتر با ماشین تکان می خورد.

همچنین لازم به یادآوری است که برخی از انواع چادرها دارای زیپ برای دسترسی به درب خودرو هستند که البته به طور کلی مدل های ضد آب چنین گزینه ای ندارند.

مراجعه به سایت: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/سایپا-چادر-خودرو/چادر-تیبا1-صندوقدار/