هنگام برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی چه عواملی را در نظر می گیرید؟ انتظار دارید از طریق تدریس خصوصی چه خدماتی دریافت کنید؟ در کلاس مربی شخصی به دنبال چه چیزی هستید و چه دلایل و مزایایی باعث شده است که به فکر استخدام مربی شخصی باشید؟

آیا به غیر از اصلاح نقاط ضعف و کمک به شما در قبولی در امتحان، انتظارات دیگری از معلم خصوصی دارید؟ آیا به ذهنتان خطور کرده است که می توانید در کوتاه ترین زمان کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی کنید؟ برای دستیابی به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزارهایی نیاز است؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر درست کمک کند. بستر آموزشی استادبانک می تواند به همه این سوالات بهتر و جامع تر از سایر مراجع پاسخ دهد. برای یافتن پاسخ تمام این سوالات مهم، کافی است 5 دقیقه با ما همراه باشید و مطالب ارائه شده را مطالعه کنید.

یک معلم خصوصی را انتخاب کنید؛ یک راه سریع برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، اگر زبان انگلیسی را از صفر یاد بگیریم، می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما کاری نداریم که روش انتخاب شده سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب بدی می تواند منجر به هزینه های گزافی شود، زیرا فرآیند یادگیری در یک دوره زمانی طولانی انجام می شود و شما باید برای کل دوره هزینه کنید. اما تا زمانی که یک روش سریع و به اصطلاح معلم خصوصی وجود دارد دلیلی برای استفاده از روش های با هزینه های گزاف و طولانی مدت وجود ندارد در حالی که با یک معلم خصوصی می توانید در زمان کمتر و در عین حال به نتیجه دلخواه برسید. هزینه. . مدرسه یا ارزان کوتاه ترین و بهینه ترین راه یادگیری استفاده از کلاس های تدریس خصوصی استادبانک است.

برای کمک به یادگیری سریع و دستیابی به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای هر موضوع و مهارتی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، مدرسان قوی و باسوادی مانند معلمان ریاضی دارد. با معرفی فرآیند یافتن معلم خصوصی در سایت استادبانک و همچنین کلیه دوره ها و مهارت های تدریس شده توسط این وب سایت شگفت زده خواهید شد.

استخدام اساتید قوی

پیدا کردن یک معلم واجد شرایط که عضو یک انجمن آموزشی معتبر نباشد بسیار دشوار است. پلتفرم استادبانک این بستر را فراهم کرده است که می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و توانمند در زمینه تدریس خصوصی معلم خصوصی را انتخاب کنید. برای ایجاد این بستر، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب معلمان استفاده کرده است. به عنوان مثال کلیه پرونده های تدریس هر استاد در مراکز آموزشی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و تعداد دانشجویان موفق مورد بررسی قرار گرفته است. در این انجمن هر استادی فقط می تواند دروس مرتبط با رشته تحصیلی خود را تدریس کند و تجربه چندین ساله تدریس آن درس با روش های مختلف را دارد.

در نمایه هر معلم، تمام رتبه بندی ها به صورت امتیاز و ستاره نشان داده می شود. رزومه و سوابق کاری هر معلم گواهی بر صحت ارزیابی های انجام شده است و شما می توانید به راحتی اطلاعات این معلم را مشاهده کنید.

معلمان خصوصی را برای یادگیری شناسایی کنید

شناسایی و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است. اطلاعات حرفه ای و آموزشی همیشه در اختیار شما قرار نمی گیرد. هیچ یک از موسسات و مدارس این همه اطلاعات را به شما نمی دهند. اما با استفاده از پلتفرم استادبانک، قبل از جلسه اول شناخت تقریباً کاملی از استاد راهنما خواهید داشت.

برای ارزیابی کیفیت تدریس هر استاد می توانید از نظرات دانشجویان قبلی ایشان در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. می توانید از اطلاعات رزومه و سوابق تدریس آنها برای ارزیابی سطح تجربه و تحصیلات هر معلم استفاده کنید. با مشاهده امتیازات و ستاره های هر استاد، می توانید عملکرد او را در جلسات تدریس خصوصی بسنجید. در واقع استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد و این یک مزیت برای بستر تدریس خصوصی است.

هزینه تدریس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی با مهارت های معلم درگیر باشد. آیا مبلغ پرداختی برای شهریه معلم با کیفیت تدریس وی مطابقت دارد؟ استادبانک شرایطی را ارائه کرده است که شما فقط برای مهارت های تدریس استاد مربوطه پرداخت می کنید. زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت و توانایی آموزشی معلم را جذب می کند و قیمت هر جلسه را با توجه به این صلاحیت ها تعیین می کند.

در استادبانک، اساتید بر اساس سابقه تدریس از یک ستاره تا پنج ستاره و بالعکس رتبه بندی می شوند. اگر کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است، مثلاً قیمت و تعرفه دروس خصوصی، بنابراین می توانید با مراجعه به ارزیابی اساتید و با توجه به میزان مورد نظر برای هر درس خصوصی، معلم مناسب را انتخاب کنید.

آموزش برای تمامی مهارت های مورد نیاز برای کار و تحصیل

برای یادگیری چه درس ها و مهارت هایی به یک معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای کلیه مقاطع تحصیلی و کلیه دروس از مقطع ابتدایی تا متوسطه و همچنین دروسی مانند فیزیک و کنکور می باشد. همچنین در استادبانک می توانید از تجربیات اساتید حرفه ای برای بسیاری از دوره های دانشگاهی استفاده کنید. برای یافتن شغلی پردرآمد می توانید با مراجعه به استادبانک مهارت های مختلفی مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف را بیاموزید.

ضمناً در سایت مدرسین زبان امکان اخذ بورسیه کانادا، بورسیه آمریکا و بورسیه سایر کشورها و همچنین مهاجرت کاری و کسب نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل معرفی شد. استادبانک دارای اساتید تدریس خصوصی در تمامی دروس پایه تحصیلی و همچنین مهارت های کاری مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

کسب موفقیت تحصیلی با کمک استادبانک

با ورود به پلتفرم پشتیبانی استادبانک می توانید درخواست کلاس های تدریس خصوصی داشته باشید و از خدماتی مانند دسترسی به مجلات آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاور در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب راهنما یا حضوری بهره مند شوید. . - کلاس های پشتیبانی حضوری. در ضمن برای مطالعه منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی می توانید از اپلیکیشن استادبانک استفاده کنید.

با ساختار استادبانک دلیلی برای موفقیت در تحصیل و رسیدن به استانداردهای بالا وجود ندارد و با این پایه می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. با استادبانک دیگر کلمه «غیرممکن» تعریف نمی شود، بلکه هدف اصلی خواستن و توانستن است. برای دریافت بهترین نتایج، سریعاً وب سایت استادبانک خود را بررسی کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. همیشه می توانید برای گزینه های آسان با تیم پشتیبانی استادبانک تماس بگیرید.