پمپ کارواش صنعتی چیست؟

واشر صنعتی دستگاهی پیشرفته و تخصصی است که برای شستشوی انواع ماشین آلات صنعتی به منظور ارائه عملکرد پاکسازی محیط و تجهیزات نصب می شود. فناوری های به کار رفته در این دستگاه کارآمد و قدرتمند، دستگاه صنعتی را به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های نظافتی برای حذف بهینه، کارآمد و مقرون به صرفه آلاینده ها از محیط و تجهیزات تبدیل کرده است.

ماشین لباسشویی ها معمولا در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که در این میان می توان به برندهای مطرح و معتبری مانند برتولینی، میشلین، بومبک، اینترپمپ و بوش اشاره کرد. تنوع در ساخت و طراحی مدل های این محصول، شک کاربران را برای خرید یک محصول خوب و درجه یک برطرف کرده است. برای روشن تر، مدل های متعدد پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی باعث شده است تا کاربران صنایع مختلف با توجه به نیاز و مواد سطوح و تجهیزات خود انتخاب درست و مناسبی داشته باشند.



پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

عملکرد پمپ کارواش به گونه ای است که به عنوان یک واشر بسیار قدرتمند با پاشیدن آب پرفشار بر روی آلاینده ها روی سطوح و تجهیزات، آنها را تحت تاثیر قرار داده و باعث جدا شدن و در نهایت پاکسازی و بهبود کیفیت محیط می شود. . قدرت پاک کنندگی این ابزار و توانایی آن در حذف انواع آلودگی ها نه تنها باعث بهبود سلامت محیط، طول عمر دستگاه و تجهیزات می شود، بلکه سطح سلامت پرسنل و افراد محیط را تضمین می کند. گفته می شود که قدرت پاک کنندگی آن به مراتب بیشتر از بسیاری از شوینده های دیگر است. زیرا این دستگاه فشار آب بیشتری را به آلودگی و کثیفی وارد می کند.



اجزای پمپ کارواش را بشناسید

بدون شک پمپ کارواش صنعتی دارای قطعات و امکاناتی برابر با اندازه تجهیزات می باشد که با آن در مکان های مختلف عملیات نظافت را انجام می دهد. اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی ها بیندازیم باید به موارد زیر اشاره کرد:

سرسیلندر

شیرآلات

بسته بندی و اورینگ

مهر

شاتون

بال های بی رنگ

سرامیک

دسته میل لنگ

درختچه هایی با آبیاری متوسط

بوش های مسی

و …..


موارد استفاده از پمپ کارواش صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی خانگی نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که برای تمیز کردن این دستگاه استفاده می شوند عبارتند از:

کارواش

فلایر سالن

راهرو

وسایل شستشو

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت سطوح و تجهیزات صنایع: پتروشیمی، روغن سرامیک، لوله سازی و غیره.

مطالعه از رفرنس: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/