اردوی تحصیلی نوروز خوب یا بد؟ کمپ مطالعاتی ناروجی دو هدف اصلی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

هدف اول:

در اردوی آموزشی نوروزی، داوطلبان می توانند با دیدی باز و خارج از مدرسه و کلاس های کنکور، اوقات فراغت خود را برنامه ریزی کنند. محل تحصیل برای کنکور معمولا توسط مشاور تعیین می شود. در این زمان اکثر دانش آموزان کلاس دوازدهم در حال جمع بندی اطلاعات و مطالبی هستند که یاد گرفته اند. البته اردوهای تحصیلی نیز فرصت خوبی برای تصحیح درس توسط اساتید مجرب است.

هدف دوم:

در اردوی آموزشی نوریز، داوطلبان عادت های مطالعه خود را حفظ می کنند و از محیط مطالعه منحرف نمی شوند. در واقع، آن‌ها به مدت دو هفته در فضایی قرار می‌گیرند که رقبایشان در یک برنامه منظم از صبح تا شب، مطالب را می‌خوانند و بحث می‌کنند. بنابراین برنامه خود را تنظیم می کنند و به موقع مطالعه یا استراحت می کنند. این مشکل به آنها کمک می کند تا با مطالعه و بازنگری بیشتر شانس خود را در کنکور افزایش دهند و نتایج بهتری کسب کنند.



مزایای اردوی یادگیری نوروزی

در این قسمت از مزایای اردوی نوروزی می گوییم چرا که فواید زیادی دارد چرا که معلمان و ناظران همیشه در کنار حضور و نظارت بر فعالیت ها و روند تحصیلی داوطلبان هستند بنابراین امکان سردرگمی و اتلاف وقت وجود دارد. بیشتر باشد کمتر . در نتیجه داوطلبان می توانند با انگیزه بیشتری به مطالعه عمیق بپردازند و مشکلات یادگیری خود را حل کنند. بسیاری از مشاوران معتقدند که این کمپ سردرگمی و اضطراب دانشجویان را کاهش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا مفاهیم دوره کارشناسی ارشد را دریافت کنند.

همه در بوت کمپ در حال تلاش و یادگیری هستند. بنابراین، محیطی ایجاد می کند که انگیزه یادگیری افزایش می یابد. در این شرایط زمانی که داوطلبان در ایام عید از خانواده و محیط خانه دور هستند، به راحتی می توانند به پروژه های خود برسند و از مرخصی های غیرضروری خودداری کنند. در واقع می توان گفت که اردوهای فوق از تخریب برنامه درسی جلوگیری می کند و داوطلبان را از تعطیلات عید دور می کند و بر برنامه درسی تمرکز می کند.


معایب اردوی نوروزی

اما تاثیرات منفی اردوی نوروزی چیست؟ این مقاله را بررسی کنید. تبلیغات دروغین برخی از این موسسات بدیهی است و نیازی به صحبت در این مورد نیست، اما متأسفانه شور و شوق نامزدها و مطالب فراوانی که وی نخوانده و باعث شکست وی شده، قسم می خورد که گزارش فنی توسط پزشک معین و مسافت مشخصی را می توان در تعطیلات 15 روز وارد کرد! خلاصه همه دروس!

اردوی یادگیری نوروزی چگونه یک معلم می تواند تمام 4 سال فیزیک را فقط در این 15 روز تدریس کند؟ ! مگر اینکه نخ را تکه تکه کنند یا نکته ای بکنند.

بوت کمپ نوروزی، در واقع این روش مطالعه و تست زنی نه تنها برای کنکور مفید نیست، بلکه داوطلب را سردرگم می کند. از طرفی 12 ساعت حضور در کلاس ها، داوطلب چه انرژی برای کار روی موضوعات دارد؟! مراقب باشید در این کلاس ها قرار نگیرید. به نظر من سال هاست که در زمینه کنکور فعالیت می کند و این دوره ها را با هدف کسب سود برگزار می کند که متاسفانه گرفتار تست زنی های بی توقع نتیجه می شود. رای دهندگان عزیز لطفا گول تبلیغات را نخورید بلکه حتما با دانش و تجربه مشورت کنید تا وقت و هزینه را هدر ندهید.



رشته های تحصیلی مفید و استاندارد نوروز کدامند؟

اردوهای نوروزی، این اردوها بیشتر توسط مدارس اداره می شود و هنرمندان از صبح تا شب با برنامه مشخص و منظم به مطالعه می پردازند، در بین برنامه ها برای رفع مشکلات و فرهنگ سازی اردو برگزار می شود. درگیر شوید شما با رقبا و سایر داوطلبان در منطقه خود درگیر خواهید شد، بنابراین می توانید بیشتر بیاموزید.

تکرار می کنم که این اردوها برای داوطلبانی که پیش نیاز تحصیل با کیفیت در منزل و تعطیلات سالانه را ندارند یا برای داوطلبانی که از مناطق دورتر دعوت شده اند مفید است.

اردوی تحصیلی نوروزی هدف از برگزاری اردوی نوروزی حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی دانش آموزان برای حضور در کنکور سراسری است.



از دیدگاه تیم مشاوره، برنامه ریزی و انتخاب رشته مرکز مشاوره گروهی، یک اردوی آموزشی استاندارد و مفید نوروزی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

1- کاوش در مواد پژوهشی به صورت برنامه ریزی شده و مشخص برای هر داوطلب

2- حل مشکلات دروس عمومی و دروس اختصاصی معلمان اردو

3- حضور مشاور حرفه ای مسئول برگزاری آزمون ورودی اردو

4- برای دروس عمومی و اختصاصی امتحان بدهید.

اردوی آموزشی ناروز جشنی است برای همه داوطلبانی که می توانند از این زمان مفید و فوق العاده با یادگیری و جمع بندی دروس نهایت استفاده را ببرند.

اردوی نوروزی، تعطیلات نوروز فرصتی طلایی و تکراری برای دانش‌آموزان کلاس دوازدهم برای تجدید نظر و بازخوانی مطالب فارغ از کلاس و مدرسه است. اگر داوطلبی با تعهد بیشتر به اجرای برنامه ریزی مطالعاتی با مشاور مجرب در تعطیلات دروس پایه و پیش 1 را جمع بندی کند، می توان مطمئن و تضمین کرد که این داوطلب در پس آزمون پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.عید.



بسیاری از داوطلبان در ایام نوروز به دلیل رفت و آمد مهمانان وقت کافی برای مطالعه ندارند. از اسفند تا عید نوروز حساس ترین دوره بعد از آزمون برای داوطلب است. اهمیت شرکت در اردوهای تولد نوروزی بسیار بالاست.

اردوی نوروزی به 6 دلیل بسیار مهم است:

1- لحظات پایانی هر مسابقه تعیین کننده ترین لحظات مسابقه و دوره تحصیلی نوروز آغاز لحظات پایانی است. (حدود 100 روز تا آزمون سراسری)

2- عادات مطالعه مناسب در دوره جمع بندی در دوره تحصیل نوروزی شکل می گیرد.

3- با توجه به وضعیت عید نوروز تعدادی از داوطلبان در این دوره تحصیلی نخواهند داشت. (زمانی که دیگران کمتر مطالعه می کنند، ما می توانیم در مطالعه جدی به آنها برسیم)

4- زمان مطالعه نوروزی معادل 1 ماه ساعت کلاس می باشد. (168 ساعت = 12 ساعت 14 روز)

5- تجربه سال های اخیر نشان داده است که با جدی گرفتن ایام نوروزی بسیاری از داوطلبان توانسته اند به نتایج مطلوب دست یابند.

6- از نظر دانشجو، دوره تحصیلی نوروزی آخرین فرصت برای کسب رتبه مطلوب است.

بیشتر بخوانید: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/