دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی بسیاری شده است. این تغییرات باعث شد دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. با سفر به دبی شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوا است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. بنابراین آب و هوای این شهر عموماً گرم و خشک است که برای افرادی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند ناراحت کننده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه، هوا در فصل بهار و اواسط تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن به 48 درجه می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از رفتن به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه است.


بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها قبل از سفر به دبی یکی از نکات مهم است. این شهر مدرن تعدادی از استانداردترین هتل های جهان را برای مسافران دارد و در زیر تعدادی از هتل های لوکس این شهر را معرفی می کنیم.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران بزرگ با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مال، داون تاون دبی و ... می باشد.

Endereço: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



رافلز-هتل

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است، مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل واقع شده است، فاصله آن تا فرودگاه دبی 15 دقیقه است. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره 225 اتاقه در شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و تا دبی حدود 30 دقیقه فاصله دارد. ساحل با ماشین. وجود دارد علاوه بر این امکانات توریستی هتل تجربه خوبی را در سفر به دبی به شما هدیه می دهد.

آدرس: قایق بادبانی و باشگاه گلف، دبی



هتل مینا سلم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و ساحل است که تضاد جالب و منحصربفردی با آب در کویر دبی ایجاد می کند و اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان را نیز در خود جای داده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی.



پایان

در این متن سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود